Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Testimoniale

“Dragilor, la următoarea vacanță, dacă vă zic că vreau doar o săptămână, sa îmi spuneți că nu există decât varianta de minimum 10 zile 😂
Ne simțim mi-nu-nat! Pe bune, nu ne așteptam ca un hotel de 4 stele să fie atât de bun aici. Toți romanii cu care ne-am întâlnit de la alte hoteluri ne-au spus că, la ei, nu se întâmplă absolut nimic, niciun program peste zi, nici măcar o seara egipteană, “nada”! La noi sunt spectacole în fiecare seară, numai tineri și party on and on, totul e perfect pentru noi ! Hai, unde mai mergem vara asta? Ce mai organizăm cu voi? Mulțumim pentru tot!!!” 

Vanesa si Cosmin, Hurghada

  

  




"Multumim PARADISE TOUR ca ne-ai trimis la PARADISE BEACH RESORT & SPA unde ne-am simțit ca în PARADISE ❤️❤️❤️”

Ana (Maldive)

    


"Buna seara,

Multumim pentru sejur.

Ne-am simtit foarte bine. 

Servicii - foarte bune
Mancarea - suficient de variata si delicioasa
Bauturi - aici mai e loc de imbunatatiri. Sugeram bauturi naturale incluse in ultra all, mai ales avand in vedere ca sunt la indemana fructele. In special la beach bar, unde nu exista, de exmplu, nici macar limonada.
Excursii - suficient de variate, dar totusi scumpe fata de preturile locale (ex. Cairo in masina VIP, 3 cupluri, ne-a costat 80eur/pers, fata de 139 din lista)

Revenim cu incredere pentdu vacante viitoare.

Numai bine!"
Diana&Cristi (Hurghada, Egipt)
  


"Bine v-am gasit!

Ne-a placut foarte mult vacanta aceasta, chiar daca "unii" (sotul meu!!!) s-au plans ca a fost cam incarcat si cam obositor. 
Ne-am trezit in multe dimineti foaaaarte de dimineata! Adica pe la 3:00 sau 4:00 dimineata! Si am umblat destul de mult.
Dar, altfel, nu cred ca am fi atins toate punctele din program, la ore rezonabile pentru temperatura de afara (au fost peste 400C in sudul Egiptului).
Nota bene: putini turisti! Perfect pentru vizite fara inghesuiala!

Oricum, programul a fost gandit bine. Am vazut multe obiective interesante, fiecare avand ceva specific, special.
Pentru cine isi propune sa mearga o data in viata in Egipt, programul acesta cuprinde ce-i mai bun de vazut, inclusiv ceva din cultura egipteana de azi.
Noi am luat si toate excursiile: in afara de pachetul cumparat de acasa, am luat si optionalele (mai putin calatoria cu balonul).

De asemenea, serviciile au fost foarte bune: adica a fost curat pe vapor sau la hotel, iar personalul foarte serviabil. In autocare a fost curat si am avut aer conditionat, soferi buni.
Desigur ca vapoarele nu se ridica la nivelul NCL dar, nici nu ne-am asteptat sa fie ca acolo.
Insa, restaurantul s-a prezentat foarte bine, mancarea a fost foarte buna si foarte bine prezentata si am avut si BERE!!! Din cauza Ramadan-ului, dupa ce am coborat de pe vapor, nu am ami avut de unde sa cumparam niciun fel de alcool 😞.
Hotelul de la Cairo a fost foarte bun: Steigenberger (vis-a-vis de Muzeul Egiptean).

Ghizii egipteni ne-au placut mult: buni vorbitori de limba romana si au interactionat cu noi foarte bine.
De asemenea, insotitorii de la Karpaten au fost foarte atenti si disponibili.
In afara de ceva lipsa de organizare la repartitia pe camere, pe vapor, restul a decurs foarte bine.

NOTA: 
1. Cel mai adesea, poti folosi EUR pentru plati. Nu este necesar sa ai USD. Sau schimbi in moneda locala.
2. Poate ar fi util, pentru cei care doresc sa viziteze Egiptul, un fel de avertizare prealabila privind felul in care se prezinta Egiptul de azi - foarte sarac si foarte murdar. 
Cred ca sunt persoane care nu pot sa faca abstractie de asta si nu se pot bucura de partea frumoasa a acestei excursii, chiar daca conditiile oferite turistilor au fost foarte bune.

Concluzia mea: O vacanta foarte frumoasa si interesanta, de care m-am bucurat din plin!

Multumesc

O zi frumoasa!"

Mariana (Croaziera pe Nil & Circuit Cairo - Alexandria)



Buna dimineata!

Am revenit cu bine, multumim.
Sejurul a fost frumos, ne-am incarcat bateriile. Am avut si ce vizita, a meritat efortul. Nu se simtea ca e pandemie, doar angajatii hotelului purtau masca si, in rest, pe strada sau in trafic se punea masca doar daca era politie...si e multa, f.multa politie inarmata peste tot si filtre la fiecare 10-20 km.
Complexul hotelier Steigenberger Aldau Beach Hotel face toti banii, e o oaza de verdeata si de liniste in desert, gradina cu palmieri si flori frumoase,cu multe facilitati, camere spatioase si curate. Alta data e de mers si stat doar in complex, nu te plictisesti.. Au si teren de golf dar doar pt.jucatori licentiati...deci nu ne-am putut bucura de el..
Denumirea din oferta de 'camere cu sea view' induce in eroare...eventual  'orientate spre mare', marea fiind la distanta, la capatul complexului, noi am stat la etajul 3 si vedeam palmieri si piscina, nu marea.
Tot personalul hotelului a fost f.amabil si vb. mai mult sau mai putin engleza, chiar daca raspund afirmativ la orice le spui, nu inseamna ca au inteles sau ca vor face... Mai putin cand le-am cerut pt.cele 2 excursii 1 pachet vegetarian si nu s-au sinchisit sa-l pregateasca decat dupa insistente si cearta, desi si-au notat initial... 
Alta problema, care nu tin de activitatea agentiei dv., a fost ca ne-au infoliat bagajele la hotel pt.zborul de retur, am platit la hotel dar, la aeroport a trebuit sa le facem din nou si sa platim inca o data pt.ca nu au infoliat si fundul trolerelor..ar fi bine sa anuntati la hotel sa le faca pe viitor conform cerintelor. 
Mancarea a fost destul de buna, dar cam aceeasi in fiecare zi. Bauturile incluse insemnau apa, bere si vin varsat...orice altceva era pe bani, destul de multi.
Excursiile la Luxor si Cairo au fost f.interesante si f.obositoare.
Ghidul alocat de Karpaten a fost f.amabil dar insistent, din prima zi ne-a presat din prima zi sa cumparam de la el toate excursiile si activitatile, ca 'se ocupa locurile si timpul trece repede' insa preturile, dupa cum am constatat dupa ce am platit, sunt mult mai mari decat preturile altor agentii locale, pt.aceleasi excursii, desi tot prin agentii locale erau organizate ...ne-am simtit peste tot jecmaniti..cam asta e impresia din toate interactiunile cu comerciani si agentii 'binevoitori'---toti ne minteau si incercau sa ne jecmaneasca cu zambetul pe buze...Ca si alti romani, am cumparat de la el...ca era recomandat de Karpaten si parea de incredere...nu ca alte agentii n-ar fi fost. Am platit mult mai mult si cu gandul ca for fi servicii mai de calitate, dar nu a fost cazul.. 
La Luxor ghidul (care lua comisioane de peste tot de la comercianti de unde ne ducea) ne-a convins sa cumparam niste amulete de 'aur' cu argint...am dat cca 400Euro pe ele si, dupa o baie in piscina, s-au innegrit si coclit, asa zisul aur, e aur doar putin, in rest pleu nenorocit, vandut la suprapret...Cam toti ne intrebau daca suntem pentru prima data in Egipt, acum inteleg de ce...ca sa stie cum sa ne fraiereasca... Cinstea, seriozitatea si punctualitatea sunt concepte straine pentru ei..nu poti pune nici o baza in cuvantul lor. Bineinteles ca nici bonuri/facturi..sau alte documente de plata nu iti dadea nimeni....
Nu iti spune nimeni in prealabil despre haosul si capcanele din spatele 'amabilitatii' oamenilor. 
La fel si la hotel, am aflat intamplator ca aveam inclus in sejur 3 mese la restaurant a-la-carte dar cam tot timpul era plin, am reusit pt. o seara sa rezervam o masa..a fost frumos, mancarea buna, dar ospatarii foarte agasanti si presanti sa ne grabim sa comandam, sa luam bauturi scumpe...si iti aruncau farfurii cu felul urmator pe masa cand inca aveai mancare in farfurie, ca sa te grabesti si sa scape de tine...chiar daca m-am luat de ei, nu se sinchiseau, nu e ceva ce te astepti la 5 stele, sau de acceptat in orice alt restaurant.. 
In excursia de la Cairo, platita pt. grup restrans cu ghid vorbitor de limba romana, am avut experienta neplacuta sa mergem cu un microbus mic, vechi  si inghesuit,deloc confortabil si un ghid egiptean, foarte zambitor, dar care habar nu avea limba romana...vorbea foarte greu, mormaia mai mult, stalcit si doar strictul necesar in romana (explicatiile le dadea fie ca erai langa el fie ca nu, el iti spunea placa si trecea mai departe), in rest nu te prea intelegeai cu el...din cauza neplanificarii adecvate a programului, nu am apucat sa vizitam tot ce era in program si era platit ... si nu cred ca se deranjeaza cineva sa ne dea ceva din banii dati pt.excursie inapoi... iar la sfarsit era sa ratam intrarea in piramida pt.ca ghidul era mai preocupat sa ne preseze sa asteptam in masina dupa unii care se plimbau cu camila si sa ne tina din loc sa cumparam prostii de suveniruri sau uleiuri de la cunostintele lui...Nu pentru asta eram acolo.
La muzeul egiptean, 20 min.ne-a tinut la intrare..nu stim de ce, ca nu era coada, 30 min.ne-a alergat cu cateva explicatii mormaite si 30 min.de vizitat singuri, apoi plecat la urmatorul obiectiv.. 
La Sfinx nici nu am mai ajuns ca era inchis, doar cateva poze de la distanta. In piramida, accesul s-a facut in baza platii a doua bilete..plus spaga la politie si la agentii de paza...si a fost pe fuga (10 min. din cauza incheierii programului de vizitare cauzat de decalarea programului nostru din cauza dezorganizarii ghidului, chiar si a lipsei de comunicare si coordonare dintre el si sofer..) si toti erau calare pe noi sa le dam bani...mai multi, mai multi...nu apucai sa te relaxezi si sa te bucuri de priveliste...Moscheile le-am 'vizitat' din afara sau de la distanta..ca nu era timp...o gluma proasta, sa mergi sa vizitezi dar sa stai in masina blocat in traficul infernal din Cairo si in trecere pe langa unele obiective din program sa faci o poza, ca sa bifeze ghidul ca ai 'vizitat'.
In concluzie, experienta din Egipt a fost inedita, cu bune si rele, nu e pt.pretentiosi chiar daca platesti f.multi bani, complexul hotelier e facut cu gust si atentie la detalii, mai trebuie lucrat la educarea si seriozitatea unor angajati, pe de o parte te relaxezi, pe de alta trebuie sa stai in garda sa nu fii tepuit...prea mult si orice problema apare din vina altora, tot tu esti bun de plata si o treci la pierderi sau...ghinion..nu vad sa-si asume ceva cei vinovati, dupa ce le-ai dat banii. 
Cu siguranta vom mai vizita Egiptul, dar avand in spate experienta acestei vacante, sigur se va desfasura altfel si nu vom mai fii impresionati de vrajeala si povestile multora. 

In asteptarea unui feedback cu ce masuri sau actiuni veti intreprinde in urma acestui email, va urez multa sanatate si mult succes in activitate."

Cu stima,
Silviu (Hurghada)

  



"Când am plecat spre Belek, cei de la Paradise Tour ne-au spus “neapărat să mergeți la The Land of Legends. Și asta am și făcut în a treia zi de sejur.

Parcul este imens. Are două zone- una gen “aqua parc” (topogane, piscină cu valuri, piscine pentru copiii de toate vârstele, “river maze”, locuri de relaxare), - a doua zonă, gen “mall” (magazine, restaurante, baruri).

Seara, la ora 22.00, ne-am simțit ca intr-un “Disneyland mai mic”: care alegorice cu personaje de poveste au apărut pe canalele din parc, cu efecte luminoase, muzică și cu “povestea Binelui care învinge Răul”. Fiica noastră, Carina, a fost fascinată! 

Așadar, dacă alegeți Belek, nu ratați “The Land of Legends”!! Un loc absolut minunat.” 

Alina, Marius și Carina (Antalya - Belek)

  

  



”După câteva zile la mare, am simțit nevoia unor zile liniștite, la aer curat de munte. Știți voi...nevoia aceea de liniște, de aburii dimineții pe terasă la munte, nici prea frig, dar nici caniculă...Am ales Happy Place, un apartament în Complexul Silver Mountain din Poiana Brasov.
Și chiar așa a fost : un loc “happy”- rupt de lume, romantic, elegant.

Apartamentul este foarte spatios, curat si amenajat cu mult bun gust. 2 camere decomandate, 2 băi, ideal pentru 4 persoane. Și...șemineu. Terasa, însă....superbă! Superbă!!! Parca plutesti deasupra văii !!!

Locatia excelentă! Se poate ajunge pe jos la restaurantul Stana Turistica, este foarte aproape la Dino Park din Rasnov și doar la 15 min pana in centrul Brasovului și cca 20 de minute cu mașina până la Bran.

Vrem să revenim prin octombrie, când totul va fi ruginiu, tot aici. Pentru liniște, pentru relaxare și...pentru suflet:).” 

Andreea  (Poiana Brasov - Happy Place)

  

  


"Maldive este cel mai bun loc pentru scufundari in care am fost vreodata! 
Multumim, a fost o vacanta extraordinara!"

Maria (Maldive)

  

  

“În urmă cu 10 ani am vizitat, spuneam atunci “pentru ultima oară", litoralul românesc.
Anul acesta am revenit "Acasă " și nu întâmplător am ales resortul Alezzi.

Acesta este foarte bine amplasat în Năvodari, locatia fiind chiar pe plajă.
Apartamentele sunt foarte curate, spațioase, cu o bucătărie complet utilată, având inclusiv prăjitor de pâine și fierbător de cafea. Noi am ales un apartament cu vedere la mare, astfel încât dimineața sa ne putem bea cafeaua direct din balcon privind răsăritul.

Resortul dispune de parcare privată ceea ce a fost un plus în alegerea făcută.

Un alt "bonus" încurajator în decizia luată a fost faptul că la parterul clădirii se găsesc diverse restaurante și magazine mixte. Pentru zilele în care apa mării ni s-a părut rece, am optat pentru o relaxare la una dintre piscinele resortului, accesul fiind gratuit pentru clienții resortului.

Plaja vis-a-vis de resort este destul de mare și bine organizată, dar un minus ar fi faptul că neaparținând hotelului, șezlongurile se plătesc extra.

Așadar, dacă în urmă cu câțiva ani negam vehement reîntoarcerea pe litoralul românesc, iată că resortul Alezzi ne-a făcut să ne schimbăm părerea și totodată, să ne dorim să revenim și la anul. “Acasă”.

Beatrice si Sabin (Mamaia - Complex Alezzi)

    

      

"Fara nici o exagerare, a fost cel mai frumos concediu pe care l-am avut pana acum!
Maldive este o destinatie fabuloasa, este a doua oara cand mergem si cu siguranta ne vom intoarce din nou.
Va multumim!"

A si G (Maldive)  

 

  

  


“Hotelul este foarte bine poziționat, la 50 de metri de Hotelul Iaki, iar telegondola este foarte aproape, accesul către Aqua Magic făcându-se foarte ușor.
Noi stăm practic într-o poziție “de tranzit”, între Nordul și Sudul Mamaiei, părerea mea este că zona este mai puțin aglomerată, pentru că la Nord se aglomerează, iar spre Sud e haos. Lumea nu poartă mască pe faleză și, ceea ce nu înțeleg, este de ce părinții nu au mască, însă copiii au.

În hotel, însă, regulile se respectă cu strictețe: la micul dejun primim mască și mănuși din plastic, există dezinfectant peste tot, iar camerele sunt curățate în detaliu, în fiecare zi. Deși nu este un hotel nou, el nu are acel miros specific hotelurilor mai vechi.

Micul dejun este foarte bun, destul de variat, de la ouă, kaizer, brânzeturi, până la iaurt și cafea la expresor. Totul este igienic. Se pot lua și prânzul și cina în acest hotel însă trebuie să anunțăm în prealabil acest lucru, pentru a se evita aglomerarea terasei.

Plaja aparține hotelului (este plajă privată). Nisipul e curat, marea este curată, fără alge și caldă “ca o ciorbă”. Plaja este foarte lată, iar personalul este foarte amabil. De exemplu, deși aveam doar două sezlonguri gratuite, am primit și pe al treilea tot gratuit.

Până acum nu e ceva ce nu ne place. Dacă hotelul avea și piscină, era perfect din toate punctele de vedere. Noi nu suntem mofturoși așa, dar chiar este frumos aici. Se vede că s-a investit.”

 Laura (Mamaia - Hotel Tomis)